Totalul afișărilor de pagină

luni, 24 ianuarie 2011

Cum poti trai in alta lume? ( part 2 )

Cum am putut sa las ziua asta sa treaca ? E ora 4:00 PM si eu nu am activitate online. Ce se intampla azi, de ce nu am avut grija sa scriu pe twitter ca iau micul dejun? Hey, revino-ti si da un comment , ceva, macar un like pe facebook. Sigur ziua va fi mai frumoasa. Uite, ai gasit ceva de comentat, ok, acum fa-o, scrie ceva, orice, de preferat cat mai kitsch, ceva ce au mai scris inca 300 inaintea ta ( doar azi). Nu conteaza ce, doar fa-o.
Ei, e mai bine acum? Hai ca am revenit la "normal", acum treci pe twitter si spune ce faci azi, ce ai facut, cand ai mancat, cand te-ai x-at, followerii te asteapta nerabdatori. Nu mai scrie corect in engleza, ce faci? Scrie in prescurtarile intelese de toti, te crezi in lumea offline? Ok, unde mai trebuie sa intram? A, da, forumurile, blogurile, site-urile "ziarelor" , treci la treaba. Acum se face seara si nu ai facut nimic pe ziua de azi. Iti scade page rank-ul la profilul de facebook, nu e de bine. Ai vazut, aia de pe site-ul ala cu horoscoape aveau dreptate cand spuneau ca 2011 va incepe prost pentru tine. Nu trebuie sa te panichezi, pe bune, relax, e o faza trecatoare, pune o melodie de pe youtube, o sa vezi ce repede o sa iti revii. Sau iti faci o poza ceva, dureaza putin, te aranjezi nitel, te imbraci in ceva sexos si aia e. A, asa e, in baie sa fie poza. Sa se vada aparatul pentru ca faci poza la oglinda, in caz ca uiti procedeul. Apari pe alte site-uri de promovare a tinerilor? Asa si, nu iti pare bine? Mai multa faima, cu totii incep de jos ca sa ajunga vedete. Bine, e 12:00 AM, meriti o pauza, ai muncit 8 ore pentru visul tau de a ramane permanent online , ai mai crescut 2-3 miei pe farmville, vine in curand Pastele , trebuie sa ai ce taia atunci. Ai mai dat 29 de like-uri, ai postat 5 filme de pe youtube,  te-ai uitat la Badea...aoleu, nu te-ai uit...nu te-ai uitat la Badea? Off, lasa ca e si maine dimineata in reluare, nu e totul pierdut. Oricum o sa zica si maine ce a zis azi( poate de-aia se numeste reluare), ai mai dat 10 friend requests, pana la sfarsitul iernii trebuie sa ajungi la macar 1200 de prieteni. Ok, a, asa de final, du-te si injura-te cu aia pe sport.ro la comentarii, sa visezi ceva frumos.

4 comentarii:

  1. cine te-a suparat?
    oricum, foarte tare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Liviu nimeni :)) lumea online devine suparatoare cand ia locul celei offline si cand te duce in prag de retard...e grav daca auzi in mijloacele de transport in comun fraze de genul: " Intra pe facebook sa vad ce poza si-a pus ala" sau "nu stiu de ce mi-a dat x like la poza". Unii se culca linistiti doar pentru ca si-au actualizat profilul cu ceva nou( de exemplu isi spun religia)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pe mine ma deranjau chestiile astea. Dar daca stai sa analizezi situatia, ai sa vezi ca societatea e in continua schimbare (ca sa nu spun degradare). Celor din generatiile de dinaintea noastra li se pare revoltator stilul nostru de viata, noua ni se pare anormal cum isi petrec timpul cei ce vin in urma noastra si tot asa. Totusi, singurul lucru de care mi-e teama e ca tindem spre un viitor asemeni celor prezentate in "Wall-E" sau in "Idiocracy".
    Asta e felul in carea evolueaza societatea si e cam greu sa schimbi TU, un singur individ, acest trend.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta nu e stil de viata, e irosirea vietii. Intreaba-l pe un pusti de 10 ani acum: facem un fotbal? La care el : desigur, FIFA sau PES? Eu nu vreau sa schimb lumea , am tinte inalte dar nici chiar asa :)) Nu asta e scopul meu, ci sa creez valoare pentru cat mai multi oameni. Demersul meu din acest articol e un altfel de a spune : "Trezirea, e gata masa. Nu, nu o sa moara oile daca nu le hranesti. Ca idee, oile alea nici nu exista" Suna al naibii de straniu, nu? Si ne mai miram de ce Catalin Botezatu e idolul femeilor( logic, e una de-a lor), unul care nici sa curete cartofi nu stie

    RăspundețiȘtergere