Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 12 ianuarie 2011

Cand iti dai seama ca iubesti?

"Tu cand iti dai seama ca iubesti pe cineva?" am fost intrebat intr-o maniera care m-a socat. Persoana aceea suferea din cauza faptului ca nu a simtit acest sentiment. Am gasit cateva cuvinte frumoase pentru a-l imbarbata pentru ca e vorba despre un baiat. Si totusi, am stat si m-am gandit ceva timp inainte sa ii raspund.
Si ce i-am zis a sunat cam asa:
" Probabil ca e cel mai bun medicament pe care ti-l poate prescrie un doctor. Asta pentru ca e gratis si pentru ca te scapa, fie si pentru cateva clipe, de orice boala. E genul de sentiment pe care, cand il ai , desi  poti avea cele mai mari greutati, poti fi cel mai suparat pentru neajunsuri ori dificultati, nu poti sta incruntat. Te obliga sa ai un zambet larg si o atitudine pe care vrei sa o transmiti si celorlalti. Ai impresia ca ai gasit solutia la toate intrebarile tale. E ceva mai mare decat poti tine in interior si vrei sa exteriorizezi . Vrei sa ii arati persoanei fata de care simti iubire recunostinta pentru ca te-a ajutat sa devii fericit. Fie si la auzul numelui acelei persoane inima tresare, se zbate sa nu urle: TE IUBESC! Faci orice pentru a o face sa rada, sa auzi cel mai frumos sunet din lume, iar cand il auzi totul devin incolor in jurul tau. Nu mai auzi, nu mai vezi nimic. Vezi doar un chip pe care il ai in minte in orice moment al vietii tale, dar care acum pare mai frumos ca niciodata. Pentru ca rade. Si o face superb. E chipul persoanei care la randul ei ma iubeste, si asa imi arata ca accepta recunostinta mea . "
Atat am apucat sa ii spun, tipul n-a mai vrut sa asculte, a spus ca trebuie neaparat sa incerce senzatia asta...
Voi ati simtit-o? Cum ati descrie starea asta? Puteti sa o descrieti?

Un comentariu:

  1. Da, am trait aceasta senzatie...este cum spui tu, totul in jur devine incolor si numai pers respectiva devine colorata..daca are o problema, ma intristez, as vrea sa stiu ce a patit ca sa pot ajuta...daca e fericit, e minunat, imi dispare si mie orice suparare, pe moment. xD Este o stare care te inalta sufleteste si te face o persoana mai buna, te face sa dai ce ai mai bun, sa te concentrezi mai bine, sa te bucuri de viata. Cred ca toata lumea ar trebui sa iubeasca si sa mai lase ura si supararile deoparte...(si astea le-am zis la 11 dimineata, in timp ce citesc un curs de histologie =)))) )
    Ruxandra(nicknameu google nu e f sugestiv in privinta identitatii mele:)) )

    RăspundețiȘtergere